loader image
Αρχική   ›   Πολιτικές   ›   Πολιτική Δικαιωμάτων και Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών

Πολιτική Δικαιωμάτων και Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών

02/05/2024 | Πολιτικές

1. Ποιότητα Προϊόντων

Δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών μας.

Τα προϊόντα μας υποβάλλονται σε συνεχείς αυστηρούς ελέγχους ποιότητας από το αρμόδιο τμήμα.

Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να εκφράζουν  τα σχόλια και τις προτάσεις τους προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τα προϊόντα μας και την εν γένει λειτουργία της εταιρίας μας. Οι προτάσεις των πελατών μας αποτελούν κίνητρο για την εξέλιξη μας.

2. Δικαιώματα Πελατών

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα:

  • Να λαμβάνουν ακριβείς και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της εταιρείας, τους όρους συνεργασίας, καθώς και για τα προϊόντα μας και την διαδικασία παραγωγής τους.
  • Να ενημερώνονται για την πρόοδο και τους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών τους.
  • Να υποβάλουν παράπονα και προτάσεις βελτίωσης, είτε εγγράφως με email εύκολα και άμεσα μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας μας https://thrakismills.gr/epikoinonia/ είτε δια ζώσης μέσω του αρμόδιου πωλητή.
  • Να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους, όπως δικαίωμα επιστροφής προϊόντων ή ακύρωσης παραγγελίας σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κατόπιν επικοινωνίας με τον συνεργαζόμενο πωλητή.

3. Υποχρεώσεις Πελατών

Για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση και τη βελτιστοποίηση της συνεργασίας μας, ζητούμε από τους πελάτες μας:

  • Να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες ως προς την επιχείρησή τους και τον τόπο παράδοσης των προϊόντων και να φροντίζουν για την άμεση επικαιροποίησή τους σε περίπτωση αλλαγών.
  • Να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες κατά την παραγγελία τους.

4. Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων

Σε περίπτωση που οι πελάτες μας έχουν κάποιο παράπονο, ζήτημα ή πρόταση, ακολουθείται η εξής διαδικασία:

  • Άμεση καταχώρηση και επεξεργασία παραπόνου, ζητήματος ή πρότασης.
  • Επικοινωνία εκπροσώπου της εταιρίας μας για λήψη τυχόν περαιτέρω πληροφοριών που ενδέχεται να απαιτούνται.
  • Αξιολόγηση και διατύπωση προτάσεων αντιμετώπισης του ζητήματος από το αρμόδιο τμήμα.
  • Επικοινωνία με τον πελάτη με σκοπό την άμεση επίλυση.

5. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Δεσμευόμαστε για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας, εφαρμόζοντας πολιτικές και μέτρα ασφαλείας που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες Κανονισμούς.

Δεκέμβριος 2023

Ζητήστε μας Τεχνική Υποστήριξη

Το τεχνικό τμήμα των Μύλων Θράκης αποτελείται από καταρτισμένους και έμπειρους τεχνικούς όλων των ειδικοτήτων. Μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες, από ένα μικρό παραδοσιακό φούρνο ενός απομακρυσμένου χωριού μέχρι την πιο μεγάλη βιομηχανία πανελλαδικά.

Pin It on Pinterest